kola_king Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Test i dom ämnerna!Bara en fråga per ämne.Här kommer frågorna: Matte:Vad är 59831 delat i 4? Engelska:Vad betyder uninhabited? Geografi:I vilken världsdel ligger Vinson Maffis? Jag kommer att lägga ut ett facit senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 1. 14957,75 2. obebodd, obebyggd 3. chansar på nordamerika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 1:14957,75 2:obebodd, obebyggd 3: Antarktis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 1=14957,75 2=obebodd,obebyggd 3=Grönland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag tycker man inte borde göra några matte frågor för man kan ju dom bara man använder miniräknare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Test i dom ämnerna!Bara en fråga per ämne.Här kommer frågorna: Matte:Vad är 59831 delat i 4? Engelska:Vad betyder uninhabited? Geografi:I vilken världsdel ligger Vinson Maffis? Jag kommer att lägga ut ett facit senare. tycker ingen av dom är särskilt smarta för med matte kan man använda miniräknare och geografi kan man bara kola i en kart bok och engelska kan man använda en engelsk ordlista men utan allt det här får jag det till1.14972,75 2.person/människa 3?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag kan säga att ingen av er har haft alla rätt än så länge... Kom ihåg att en av frågorna är en kuggfråga... (smartast är att skriva "Kuggfråga" eller nåt som svar på den du tror det är...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 1:an kan ju nästan bli vad som helst.. om man får avrunda o så. Vinson Maffis ligger nog i Amerika, nord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag tycker man inte borde göra några matte frågor för man kan ju dom bara man använder miniräknare! jag använder inte miniräknare.. jag använder 2 saker.. hjärna och kalkylator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.