nico Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 alltså enligt admin så tas en varning bort, du får inget varningskort MEN jag har ingen aning om det ändras om man inte har någon varning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Som sagt, varningen tas bort direkt, detta gäller alla byten man gör med extralänken. Bytena har omedelbar effekt. Försöker man tabort en varning fast man inte har en så får man bara ett meddelande om det och inga klick dras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Varför ska man egentligen klicka på 'ta bort varning' ifall man inte ens har någon varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 För att man vill ha ett varningskort? Admin, kan man få ett varningskort? Du sa ju att det inte hända något när man tryckte på ta bort en varning, men kan det inte istället vara att man får ett varningskort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag tycker iallafall att det är dåligt! Ta något annat istället för varningskort. Är du så osäker på dig själv att du tror att du kommer att få ett varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag VET att jag kommer få en varning... Jag känner det på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Du, det handlar inte om inlägg, det handlar om PM! Om det skulle var inlägg så skulle jag ju ändra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.