Hoppa till innehåll

Fängelse För Nedladdning Av Gitarrackord På Nätet

Tyrion

Rekommendera inlägg

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kan köpa det med nedladdning av musik, men av musikackord!

Ska det vara förbjudet att kunna spela en låt utan att ha betalat för sig?

Man kanske bara vill kunna spela några speciella låtar, ska man behöva köpa feta böcker med ackord då?

Nu är jag inte helt insatt i "ackordstölder", men det borde gå att kunna ladda hem dessa mot en mindre ersättning eller köpa "singlar" i musikaffärer.

Det kanske redan går idag, du får mitt tillstånd att lägga upp en länk till en sådan sida. (Självklart en svensk sida)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om nån vill bjussa på sin kunskap om gitarr spelande, då ska väl inte den amerikanska staten slänga in honom på vatten och bröd.

det är ju typ likadant som om vår musiklärare i skolan skulle åka in på kåken för att han lär oss lira gitarr, piano, bas m.m utan extra kostnad.

asså, det är inte helt rätt. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte bara USA som är annorlunda. Sverige är de också...

Det där med att böta för att ha laddat hem gitarrackord (KNÄPPT). Varför inte få göra det. Det kan ju vem som helst lära ut bara de kan ackorden. Då måste ju de som lär ut ackord få böta :meddum: Förstår inte varför det ska bötas jämt.

Jag var sugen på att testa att spela lite ett tag på pappas gittar. Så jag letade. Jag hittade en bra sida. Men varje gång jag högerklickade på en av bilderna så stod det att musknappen var låst. Vem bryr sig. Jag gick förbi det och sparade bilderna... Böta pfuuh

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...