Dark Ifrit Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Tror jag skall till Tilt på prao... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja fick prya i två dagar i sexan o när ja börjar åttan så ska ja få prya 2veckor(på posten kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag fick praoa på Gustafs Inredningar... Rena snickeriet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Ogillar när man säger "prya" istället för "praoa". Jag praoade på en musik affär. Ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 stör det dig om man säger prya eller praoa?man kan ju lika väl säga praktikera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jo, men jag är en sån person som är dum och stör mig på sådana smådetaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Vi gör i sexAN och i nian eller 8:an i 6:an e d 2 dar och i 8:an eller 9:an två veckor tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Första gången jag praoa va nog i 4:an och då praoa jag på mammas jobb :P men hittade inget annat det var ett Ålderdomshem skit tråkigt var det. Men i 8:an sen så ska jag praoa på en chokladfabrik :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 vad är "praoa"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Praktisera, prya, praoa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 godis provare ska jag praoa som vettja!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Ja ska Praoa på Game , Eb games eller ett pizza ställe;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.