Lander Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vilka spel kan man använda Wi-Fi connection med? Och kommande spel som man kan spela med det? Skulle vilja veta det om jag ska köpa Wi-Fi så jag vet vilka spel som man kan använda det till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det som finns nu är Mario Kart, Tony Hawk och Animal Crossing. I framtiden kommer fler, blandannat Metroid Prime Hunters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det som finns nu är Mario Kart, Tony Hawk och Animal Crossing. I framtiden kommer fler, blandannat Metroid Prime Hunters. Det finns bara mario kart och tony hawk. Animal crossing har inte kommit ut! Det kommer i mars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goldeneyez Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det som finns nu är Mario Kart, Tony Hawk och Animal Crossing. I framtiden kommer fler, blandannat Metroid Prime Hunters. I usa har animal crossing redan släppts, har importerat in det själv därifrån o lirar online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Det som finns nu är Mario Kart, Tony Hawk och Animal Crossing. I framtiden kommer fler, blandannat Metroid Prime Hunters. Ok, Tack =)Har Tony hawk sen kanske jag köper någon av de andra. Vad handlar Animal crossing om? Redigerat 30 December 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg