Opooa Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Ja, rubriken talar väl för sig själv, men: Vilka spel tror ni kommer blir de allra bästa till Xbox 360 och varför ställer ni er tro till just dem? Det kvittar om de redan finns på marknaden eller om de inte ens fått ett utgivningsdatum än. Personligen tror jag på bl.a. Gears of War trots det ganska uttjatade "människa-skapa-monster, människa-döda-monster "-konceptet. Redan efter att ha sett två trailers ( http://download.microsoft.com/download/1/f...MB%20LOWRES.wmv samt http://www.xbox.com/en-US/games/viewer.asp...peId=2&shotId=0 ) känner man sig lätt beroende av det. En annan titel som jag tycker verkar intressant är Alan Wake (http://www.alanwake.com/screenshots.html) eftersom det verkar ruskigt väluppbyggt, har dock inte hittat särskilt mycket ”in game”-info. Redigerat 30 December 2005 av Opooa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) halo 3 å kameo.. så klart.. ;) ja får min xbox 360 på typ onsdag.. !!! :D:D Edit: men ja tror inte halo 3 blir ett classic spel men... Redigerat 30 December 2005 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag tror att Halo3 blir en classiker eftersom Halo2 e det redan (iaf där jag kollade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Hmm..Halo 3 kommer säkert bli det som ni andra sa. Sen vet jag inte mer,vi får se när dem flesta spel har kommit ut. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Halo 3 och PGR 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 asså de brukar ju bara dem första spelen som kommer ut bli classic spel.. :S mitt halo 2 e inte classic.. nog för att de e från första dan de kom ut.. hahha.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 asså de brukar ju bara dem första spelen som kommer ut bli classic spel.. :S mitt halo 2 e inte classic.. nog för att de e från första dan de kom ut.. hahha.. :P Jag tänkte inte direkt på vilka spel som officiellt skulle få en classic-stämpel, utan funderade snarare på vilka titlar som skulle bli riktiga höjdare rent allmänt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag tror på Call Of Duty 2 och Project Gotham Racing 3 kommer vara de spelen man ser tillbaka till och binder samman med till Xbox 360 realesen. Desutom vet man, om det kommer en uppföljare att förra spelet var rätt bra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 berg säker på HaLo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 fable2 helt klart, första spelet ägde och andra spelet kan bara bli bättre!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 shitt! kommer fable 2 ut! å vad jag är lycklig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 jag tror att det kommer iallafall(kan vara bara ett rykte men man får hoppas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.