Scones Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vilka mer än jag diggar Hammerfall, och vilken är den bästa låten de gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Jag tycker dem e rätt bra,den bästa låten är Hearts on Fire. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Hammerfall suger, och låten "Hearts on fire" är ju ett skämt, skrattar alltid lika mycket jag hör låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Hearts on fire är faktiskt kass! men the way of the warrior är ganska bra _______________________ "Varför gå på berg, när det finns bananer?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Haha, hörde några småttingar sjunga "Hearts on Fire" för att dom hade hört den på Grynets Show. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 hammerfall är väl sådär, har vissa bra låtar, bäst är nog...hmmm... vet inte renegade? hearts on fire, nä let the hammer fall är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Han frågar vilka som gillar musiken, inte vilka som inte gillar den så dom som inte gillar den kan ju hålla käft. jag tycker dom är helt ok, ett av dom första banden innom hårdrock som ja började lyssna på. Sångaren har ju iof lite väl pippig röst men annars e de inget större fel på dom. Hearts on fire är nog den låten ja minst tycker om för den har visats för mycket överallt. Ja håller mig mer till Renegade... klassikerna helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hammerfall suger, och låten "Hearts on fire" är ju ett skämt, skrattar alltid lika mycket jag hör låten. Om du nu tycker att de e så kassa ska du väll inte skriva i denna tråd heller! Jag frågade faktiskt efter folk som gillade dem, inte de som hatade dem! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Vem har sagt någonting om att hata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Nej men du säger ju att de suger och jag frågade efter folk som gillade dem och inte tyckte att de suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 hearts on fire och renegade är dom bästa låtarna dom gjort :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 hearts on fire och renegade är dom bästa låtarna dom gjort :lol: Och legacy of kings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.