CS_nörd Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 är det nån some vet varför inte mina medaljer sparas?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 vet inte, det hände mig igår också.. fick äntligen medaljen för specialstyrkorna så sparades den inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Hmmmm BUGG. Raportera till EA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CS_nörd Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) hur?'??????????????? Redigerat 31 December 2005 av CS_nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Står väl antagligen någon stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Ring eller skicka ett meddelande. EA GAMES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rixxe Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 man måste köra klart banan och ibland så måste man starta om spelet innan man kan se dom... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag har aldrig haft problem med att mina medaljer inte sparas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.