ouagadougo Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 Spelar det någon roll vem som sitter fram och vem som sitter bak, förutom att man kan få olika specialvapen? T.ex. om jag har DK och Mario, spelar det nån roll vem som styr? Jag har klarat alla cuper på alla svårighetsgrader (inklusive Mirror). Jag har fått Parade Car. Har jag nåt kvar att klara? Vilken är er favoritcombo (med gubbe 1, gubbe 2 och bil)? Mina är Toad + Paratroopa i Toad car och Yoshi + King Boo/Bowser/DK i Boo Pipes.
Larath Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 Spelar det någon roll vem som sitter fram och vem som sitter bak, förutom att man kan få olika specialvapen? T.ex. om jag har DK och Mario, spelar det nån roll vem som styr? Jag har klarat alla cuper på alla svårighetsgrader (inklusive Mirror). Jag har fått Parade Car. Har jag nåt kvar att klara? Spelar ingen roll förutom att den som sitter bak får mer saker :P du kan ju klara alla special ghosts i time trial. annars är det nog inget Mina favvo kombinationer är nog toadette och paratroppa i toadettes kart eller Petey och king boo i boo pipes.
Lander Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 Mina favorit kombinationer är Baby mario och Baby luigi i Barrel train.
ouagadougo Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2006 Special ghosts i time trail? Vad är det för nåt?
hyldran0 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Skrivet 1 Januari 2006 Om du inte vet vad det är har du en bit kvar att klara :visslar: Special Gost som det kallas får man i time trial när man klarar en bana på en viss tid :kung:
Rekommendera inlägg