Lander Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) När jag var inne på första sidan och skulle söka ett spel så kom det upp Hej på dej och min IP adress. Har det hänt för någon annan? Har hänt flera ggr nu . Redigerat 31 December 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Vaaa? Har aldrig hänt mig! Bara typ '404 sidan kan inte hittas' eller något sånt och att det kommer fram 'Sidan kan inte visas'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Ibland kommer jag in på andra hemsidor också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jupp, förut hände det att jag kom in i sidan, så var det en massa html koder istället för meny knapparna, men det som du pratar om har aldrig hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Det kan vara så att det finns otllåtliga program på din dator som du inte vet om. En datanörd som använder sig utav din dator för att kanske surfa på internet och den biten. Gör en genomsökning genom hela burken och se om du får upp något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Kan vara så för att det är alltid gäster som följer efter mej i trådar på fuska.se. Och att det kan hända saker att jag bara kan vara inloggad på msn när jag inte var inne där före. Jag hade tänkt göra en genomsökning och radera allt skräp på datan idag. Edit: När den där Hej på dig och IP adressen kommer så är jag inne på någon sida som heter spook. se Redigerat 1 Januari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Ja så händer det mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Kommer det i ett Pop-up? Har ni tömt temporära filerna~? Alla cookies? Vilka webläsare har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) Internet Explorer Hej på dig 83.250.137.225 stod det dubbelposta inte!! Redigerat 2 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Kommer det i ett Pop-up? Har ni tömt temporära filerna~? Alla cookies? Vilka webläsare har ni? 1: Nej inte i ett popup2.Jag tömmer ganska ofta 3:Ja alla cookies 4. IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 När jag var inne på första sidan och skulle söka ett spel så kom det upp Hej på dej och min IP adress. Har det hänt för någon annan? Har hänt flera ggr nu . Kan du beskriva exakt vad du gjorde för att få upp den sidan och hur allt gick till och maila det till [email protected] så tar vi en titt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Vaaa? Har aldrig hänt mig! Bara typ '404 sidan kan inte hittas' eller något sånt och att det kommer fram 'Sidan kan inte visas'. Jupp.Hänt för mig bara så oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.