ELF Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag har precis laddat ner nyaste winzip. Det står att det ska packa bättre nu. Men när jag packade med bästa på både winzip och Winrar så var winzip verkligen asdåligt på att packa. Jag har inte märkt någon skillnad mellan version 9 o 10. Jag tycker inte det packar bättre. Kan jag ha ställt in något så att det inte kan packa tillräckligt bra även på bäste komprimeringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 det bror ju på vad du packar, bilder kan du knappt packa alls. Men vissa andra filer/mappar kan man packa så dom blir över 70 % mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jamen ååååh. Jag packar ju samma fil när jag testar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 om du packar med mer avancerade alternativ kan du välja grad. går att packa förvånansvärt mycket men det tar åratal att packa upp efteråt då. och andra går knappt att packa alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag vet vad man kan göraa med winzip. Jag har hat det länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Winzip är värdelöst i jämförelse med Winrar..så är det bara. Använder bara winrar nuförtiden. Winace packar riktigt bra det också och klarar ace, gzip, zip, tar, rar och många fler. Om du packar en fil i rar med Winace, blir komprimeringen mycket bättre, MEN då kan du inte öppna den filen i något annat än Winace heller. Winrar erkänner den inte som en rar fil iöht. Iaf om du kör i högsta komprimeringen. Så blev det iaf för mig, men det var längesen...så de kan ha gjort en bättre version med ökad kompatibilitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 ladda annars hem IZArc den kan packar med filformatet .zip men kan öppna alla sorters packnings filtyper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Naah, Winrar är bra. Det funkar och packar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.