NossLoad Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 er... ni har ganska rätt men det är ju mitt val! Ni här ska inte bry er om vad jag vill. Jämför eran ålder med min ålder! är det normal att kunna koda 3D spel i min ålder??? Om ni tror att det är normalt så bör ni nog tänkta om lite!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag gjorde mitt första 3d spel i din ålder (10), Packman3D, rätt bra faktiskt. Och du har rätt, det är ditt val om du vill sno andras spel och kalla de dina eller om du gör dina egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag gjorde mitt första 3d spel i din ålder (10), Packman3D, rätt bra faktiskt. Och du har rätt, det är ditt val om du vill sno andras spel och kalla de dina eller om du gör dina egna. Jag ångrar att jag snodde game maker spelet men nu vill jag göra ett EGET (INTE SNO!!!) 3d spel i ett ganska bra moddeling program och ett vanligt click and play program!!! JAG VILL INTE SNO!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Click and play, om det ändå vore så enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Enda jag kan säga är att denna ämne är den roligaste jag nånsing har läst XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Då har du inte varit här så länge... Nykomling. (PS. det stavas: "detta ämne", inte "denna ämne") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Enda jag kan säga är att denna ämne är den roligaste jag nånsing har läst XD admiralendk har rätt! detta är det nördigaste och noobigaste ämnet jag startat!!! Jag vill att en admin låser detta ämne nu och skriver att detta är för nördigt och dåligt ämne att ha på fuska.se!!! IRONI!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) *Mega99 har alltid rätt* FPS Creator gör rätt så bra FPS spel, fast det kostar ju ett par hundra och köpa. Annars finns det knappt nått annat som är "click and play" Angånde programmet så kan du adda min msn, men det där programmet är rätt så svårt många gånger fast det finns ju massor av gratis scripts att hämta sen... Funderar starkt på att ta fram sedlarna ända tills jag märker att det ligger biobiljetter i min han istället för cash.. Synd om ämmnet läggs ner för då har jag skrivit allt deta i onödan nåja! Redigerat 3 Januari 2006 av Mallex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Okeeeeeeeeeeeeeej..... Mallex, det där var lite onödigt nära en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Kanske det, kanske det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.