Fusion Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Gc är,så som jag tror,mest inriktad till barn med tanke på vilka spel dem har som t.ex Mario osv. Enligt vad jag tycker så gillar jag mer Ps2 än den första Xbox,men några här jämför 360 med Ps2,det går inte...vänta tills Ps3 kommer ut,då kan man göra det. Den som startade tråden gillar Xbox,det är därför han säger att "vissa vägrar inse att Xbox är bättre än Ps"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 fel forum? tror ingen tycker att Xbox 360 är sämre än ps2.... + att det sttår xbox i namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Lidmer!!Du ska inte säga att nån är tjock och klen för att dom gillar nåt annat än dig!! Alla är bra på sitt sätt, Xbox har bra grafik, PS är smidig och Nintendo är påhittiga. Jag ogillar värkligen folk som säger att den och den är bättre än den(som alla mina kompisar <_< ), tänk om alla spelföretag samarbetade!! Vilken konsoll det skulle bli då!!*dreglar* Egentligen vore det förbannat bra: Företagen känar mer och spelarna får en bättre konsoll med mer spel. Just nu är det lika idiotiskt som om jag skulle behöva olika tv-apparater för att titta på "trean" och "eurosport", eller vad tycker ni?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 men herregud vad dom menar med att grafiken är på xbox= hyfsad ps2 =sagolik är att dom skulle kunnat göra den bättre på xbox men dom arbetade inte på xbox grafiken, man har mer förväntningar på xboxens kapacitet. sen är la det här ett xbox 360 forum eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) fel forum? tror ingen tycker att Xbox 360 är sämre än ps2.... + att det sttår xbox i namnet Lite gammal, men svara ändå: Men det går inte att jämföra 360 med ps2, 360 är nästa generations konsol, likaså Ps3.Då är det bara att jämföra Ps3 (När den släpps ut) med vanliga Xbox... Redigerat 16 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 jag tycker att Xbox har dåliga kontroller men bättre grafik, därför tycker jag att båda e lika bra Men däremot är GC skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 spelar ingen roll, såg ett test och då hade xbox bättre i CPU och på ett test bättre GPU 1/3 så ps3 kan kyssa sig själv i röven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 spelar ingen roll, såg ett test och då hade xbox bättre i CPU och på ett test bättre GPU 1/3 så ps3 kan kyssa sig själv i röven. Hur kan du ens jämföra?Ps3 har inte släppts ut.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Just det, och förresten är det ganska svårt att kyssa sig i röven, eller har du försökt? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 jo för att ett företag hade fått reda på techsen i PS3 och då hade dom jämfört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 ps är bättre och det kommer alltid att vara det för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 xbox kommer alltid vara bättre än nått annat för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.