Hoppa till innehåll

Varför Vägrar Visa Inse Att Xbox Är Bättre Än Ps


Stevesson
 Dela

Rekommendera inlägg

varrför går ni Off-topic nu?

 

iallafal: jag tycker dom e lika bra. jag har ps2 ka få chipad xbox snart och jag har spelat båda minkompis har xbox. det jag gillar med xbox: bättre grafik mer action spel. och sist men inte minst jag illar kontreollen på xbox så många knappar:O Ps2: litet och smidigt, dom flästa bra spelen kommer ut där först typ som gta. kostar inte pengar i månaden (inte för jag är fattig) men det är bra. Och sony är mer kändare än microsoft. så om du gillar bättre grafik mer actionspel och spänning ta XBOX om du gillar kostnadsfritt online-läge och bättre kontroll på dom flästa spel och smidigare lättare kosol ta Playstation 2 p.m.a mig om ni vill veta mer. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Twiztha_MF

okej bra med Xbox

 

1: bra grafik

2: HALO och många andra bra märken som inte ens kommer till PS2 eller GC

3: MKT bättre kontroller, dom reagerar fortare än nån annan konsolls och bättre vibration mm, på PS2ans kontroll måste du för f*n ibland bryta fingret för att trycka på X

4: mkt mer du kan göra med Xbox än vad du kan med PS2

mkt mm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst ENGULBanaaAaAaN

Denna frågan kan jämföras med "Varför alla tror att GC bara har "Barnspel"" Alla som tänker ca 0,00124 sek förstår att det inte är sant.

 

PS har final fantasy, Xbox har ingenting (enligt mig).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Yantra

ok ps2 kom 200 har runt 333 mhz x-box kom 2002 elr 2003 kmr inte ihåg men 733 mhz inte udra på att x-box är bättre.

ps2 fördelar:gratis online, inte lika klumpig som x-box

nackdelar:ingen hårdsik och inte lika bra grafik(grafik är inte allt)

x-box fördelar:kom senare så de kunde förbättra den mer,som sagt bra grafik.

nackdelar:kostar pengar att spela online,klumpig som sagt och till slut det är Microsoft och microsoft betyder skräp i närmsta ordbok

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

ok ps2 kom 200 har runt 333 mhz x-box kom 2002 elr 2003 kmr inte ihåg men 733 mhz inte udra på att x-box är bättre.

ps2 fördelar:gratis online, inte lika klumpig som x-box

nackdelar:ingen hårdsik och inte lika bra grafik(grafik är inte allt)

x-box fördelar:kom senare så de kunde förbättra den mer,som sagt bra grafik.

nackdelar:kostar pengar att spela online,klumpig som sagt och till slut det är Microsoft och microsoft betyder skräp i närmsta ordbok

 

kan hålla med dig till en viss punkt <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...