Salzalada Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag ska snart köpa ett X-box, och då följer det med 1 kontroll. Men jag vill ha två, så jag kan spela med kompisar. Då undrar jag, finns det något märke som är ungefär lika bra som orginal? Orginal är ju så j*vla dyrt, så jag tänkte satsa på kopia... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 madcatz märket är ganska bra men dom e ju ganska dyra också dom e 30% mindre trådlösa och kostar 300 eller 250 kommer inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 det finns en bra trådlös handkontroll som liknar en ps2 kontroll och som både passar till xbox,ps2 och pc för 250sek om jag inte minns helt fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 MAdcatz dosor tycker ja men köp absolut ingen trådlös för gods sake de suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Madcatz spelkontroll är liten och bra tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 aa men om man inte köper trådlös e det ju billigare ca 150-200 kr en madcatz asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 köp bara en som är gjord i hård plast så är de lungt....det är de som skiljer sig från dom bra och dom dåliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 En som är billig är logic 3, funkar lika bra som orginal men är inte lika skön att hålla i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Renegade Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag rekomenderar den här kontrollen: http://se.pricerunner.com/games/game-controls/331999/prices Mycket skönt grepp och billig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) Hmm... Den kontrollen ser inte så bekväm ut, men man kan inte känna med ögonen... xD Ska iaf gå till nån butik snart med elprylar och testa olika kontroller. För och främst ska jag prova MadCats, eftersom att de verkar gasnak bra enligt många. [EDIT] Blev #6 Elite Fuskare i detta inlägg :D Redigerat 14 Januari 2006 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Logitech har rätt så sköna kontroller. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Okej, men funka rde bra? Har de bra kvalité och sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg