Yoan Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Darins Musikvideor? uhh.. dom är läbbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) Darins Musikvideor? uhh.. dom är läbbiga. xD Har väl sett flera skräck filmer som jag tycker är/var läskiga när jag först såg dom: Alien, Hajen, Rovdjuret, Wrong Turn, The Hills Have Eyes, m.m. Kollar inte sådär jätteofta på skräck, så har inte sett Saw eller The Grudge filmerna. Redigerat 15 Februari 2007 av Zantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 The Ring, The Shinning, Saw kanske Fast de är nog både läskiga o äckliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 The Shinning!? Den heter The Shining! The Shinning är för övrigt en parodi av The Shining från Simpsons! Men,no hard feelings... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Godless Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Typ, Exorcisten? Brukar dock inte se så mycket på skräckfilm, läser mest skräckböcker. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jo,det gör nog jag med. Typ Stephen King och Dean Koontz-böcker. Men jag ser mycket på film också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) Asså , THe ring var inte trevlig , men sen var det inte kul efter att ha sett Saw.. Kishuna hon e 12 år , vad spelar det för roll om hon skriver shining med 1 eller 2 n ? Redigerat 17 Februari 2007 av Pcplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Det spelar roll för mig,eftersom jag älskar Stephen Kings böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag brukar inte titta på skräckfilmer så ofta, men kanske The ring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.