Kraver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) Hej jag söker personer som skulle vilja göra en hemsida med mig... Temat kommer att vara Guild Wars. kräver at man är kunnig. Redigerat 2 Januari 2006 av Xbox_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Okunnig men snabb på att lära :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) det är ok. själv är jag lite mitt emellan. inga fler??? Redigerat 2 Januari 2006 av Xbox_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Inte om temat heter Guild Wars..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Vad är det man ska vara kunnig om? Php? Html? Webdesign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Webdesign och Guild Wars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 är rätt bra på webdesign, html med mera men inte ett dugg intresserad av guild wars. så nej jag är inte med men ni får gärna pm:a mig om ni har några frågor om webdesign/html/asp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) jag har lämnat tanken att ha en guild wars sida. Någon som har någon annan bra idé ??? Vi behöver personer som kan: html, webdesign mm. Redigerat 4 Januari 2006 av Xbox_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Hammer Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jag kan(och jobbar med) kan: html, webdesign, javascript,PHP mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.