Hoppa till innehåll

Byter Runescape Gubbe Mot Tibia..


Birre
 Dela

Rekommendera inlägg

Byter min runescape gubbe mot en Tibia (prem) acc, jag tycker itne det är något roligt med runescape längre så jag tänker lägga ner med spelet, har itne spelat på många månader kanske 6-9 månader sen, men jag har en mycket fin gubbe som heter "Timber737" ,, Titta upp honom på HighScore om ni gärna vill, han är lvl 82 med mycket tränade skills som tex. mining 72|Wc 68| Fish 60+*(nånting)| Med mycket mer, gubben har tyvärr inget på sig tror jag inte, kanske en rune hatchet men honom kan jag lova att ni blir riktigt rika av, han fick mig och få miljoner, dessutom är Timber737 ett jätte gammalt account, han kan ni fråga om i JAGEX han är ANTI BANNAD, altså kan INTE bli bannad på något sätt, han är en av de första gubbarna som gjorts på arenan, jag har ärvt honom från min store bror, nu känner jag mig utmattad på RS, så har ni någon account med PREM! på tibia kontakta mig! Mvh. B(er)

 

 

 

file://C:\Documents and Settings\Nishtiman\Mina dokument\Mina bilder\namnlös2.bmp

 

Kolla upp hemsidan , den kanske funkar, förstora den! och titta in stats!!

Redigerat av Birre
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Byter min runescape gubbe mot en Tibia (prem) acc, jag tycker itne det är något roligt med runescape längre så jag tänker lägga ner med spelet, har itne spelat på många månader kanske 6-9 månader sen, men jag har en mycket fin gubbe som heter "Timber737"  ,, Titta upp honom på HighScore om ni gärna vill, han är lvl 82 med mycket tränade skills som tex. mining 72|Wc 68| Fish 60+*(nånting)| Med mycket mer, gubben har tyvärr inget på sig tror jag inte, kanske en rune hatchet men honom kan jag lova att ni blir riktigt rika av, han fick mig och få miljoner, dessutom är Timber737 ett jätte gammalt account, han kan ni fråga om i JAGEX han är ANTI BANNAD, altså kan INTE bli bannad på något sätt, han är en av de första gubbarna som gjorts på arenan, jag har ärvt honom från min store bror, nu känner jag mig utmattad på RS, så har ni någon account med PREM! på tibia kontakta mig! Mvh. B(er)

 

 

 

file://C:\Documents and Settings\Nishtiman\Mina dokument\Mina bilder\namnlös2.bmp

 

Kolla upp hemsidan , den kanske funkar, förstora den! och titta in stats!!

 

 

 

jag har en tibia gubbe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej några saker:

 

1.man kan inte bli "ANTI BANNAD"

2.du borde lägga upp bilden på www.imageshack.us inte skicka länken vart den ligger på din dator :P.

3.om du nu har spelat så länge säg då när du skapa den.

 

 

Varför tar du inte och skriver ett mail till JAGEX ?? , denna gubbe är mycket gammal, äldre än de flesta accounts , jag har gammla brev från jagex där de hjälper mig o supportar, dessutom är de upp till dig och tro eller inte =),, Mm tack för tipset visste itne de ^^ , frågade just en vän om de gick och göra sådär ^^ :P,

Jag har inte skapat den som jag nämnt tidigare , de är min brors gammla account!

(tror inte jag kommer på knepet med bilden :/ , förstår mig inte på den där www.imageshack.us, men du kan alltid titta in på Highscore eller om du har en Swift Swich program så kan du snabbt och enkelt titta upp de!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har spelat rs sen maj 2001 det är längre än zezima...

och jagez skickar inga brev till mig om att jag är anti bannad och sånt.. =S

 

2001 herregud!, jag har spelat sen 1999 eller 98 och min bror spelade innan mig, snälla va käftar du för?, e du en 11 årig snorunge som alldrig ger upp? , gör som jag sa och ta reda på de, va vill du få mig o skriva så då slutar gnälla , jag är inte här för bråk, jag byter bara, dessutom har du säkert ingen Rs account.. . om du vill ha ett LÅÅÅÅNGT samtal med mig så adda mig på / [email protected]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...