Hoppa till innehåll

Bank

sas

Rekommendera inlägg

så fatta det e ej en fake! ....................................................................................................

....................................................................................................

............................

Det där sell guld det heter decorativ vet ej hur det stavas men man for köpe det i castle wars 50 ticket for skyd typ kommer inte ihog exakt men en sak kommer jag i håg det e att det röda heter dragon(skojja):lol:men det röda trimad med blåt köper man i castle wars bodyn 8 tickets legs 7 med helmet 4 kit 5 tror jag kommer ej ihåg.

Redigerat av sas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

så fatta det e ej en fake! ....................................................................................................

....................................................................................................

............................

Det där sell guld det heter decorativ vet ej hur det stavas men man for köpe det i castle wars 50 ticket for skyd typ kommer inte ihog exakt men en sak kommer jag i håg det e att det röda heter dragon(skojja):lol:men det röda trimad med blåt köper man i castle wars bodyn 8 tickets legs 7 med helmet 4 kit 5 tror jag kommer ej ihåg.

haha , du gjorde bort dig när du startade din "clan" jag kolla dina stats och dom suger , inte en chans att du kan köpa rares och skit med dom. Och guld armour heter gilded
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag har lblivit hackad i går kväll snyft snyft (någon på fuska.se blev vel imponerad och hackade den)jag började spela på svensken1995 då och börgade träna !hoppas på att den ska bli bettre!

Redigerat av sas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...