Winters Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Hur får man bort fågeln från boet. Jag vet att man ska använda Mokmoma/Fredag men allt han säger e: vi kallar det ???????? Och hur får jag fram mina saker som jag har på mig? T.ex tidningen går inte att få tag i. De här spelet e nog inte bara för barn skulle jag tro. Borde vara en åldersgräns på 15 år och uppåt Citera
Winters Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Är det verkligen ingen som vill hjälpa mig? Jag har just nu handen, hatten, yxan, ballongen och tändstickorna framme. Hur byter jag till tidningen eller fiskenätet? Citera
Lotta Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Hade samma problem. Tror inte att det går att få fram de grejor som du inte kan se. Dumt spel i så fall! Försök att bli av med så mkt som möjligt - lägg av det som går på marken... Jag började om från början och tog grejorna på båten i en annan ordning. Det är inte så jobbigt som det låter, öka hastigheten till fullt, så tar det inte alls lång tid! :) Citera
blue_yoshi Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) hejsan.. om man har för mycket grejor är det ju bara att lägga ner det på marken ;) men jag vet inte hur sjutton man får bort fågelfät! hur sjutton visslade man?!?!?! :visslar: :visslar: :angry: och jag fattar inte riktigt vad du menar med de där du skrev.. man klickar ju bara på pilarna till vänster och höger.... om det är de som du menar..? Redigerat 4 Januari 2006 av blue_yoshi Citera
Cyper Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Ang. att folk säger att det kanske är dåligt.. Jag vet inget om spelet men är det Svenskt är det garanterat inget att köpa. Citera
Gäst Shettisen Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 Hur får man bort fågeln från boet. Jag vet att man ska använda Mokmoma/Fredag men allt han säger e: vi kallar det ???????? Och hur får jag fram mina saker som jag har på mig? T.ex tidningen går inte att få tag i. De här spelet e nog inte bara för barn skulle jag tro. Borde vara en åldersgräns på 15 år och uppåt Man ska gå till gläntan och prata med papegojan. När han säger att man ska ha en korg som gondol kan Fredag skrämma iväg fågeln. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.