Hoppa till innehåll

Robinson


Winters
 Dela

Rekommendera inlägg

Hur får man bort fågeln från boet. Jag vet att man ska använda Mokmoma/Fredag men allt han säger e: vi kallar det ????????

 

 

 

Och hur får jag fram mina saker som jag har på mig? T.ex tidningen går inte att få tag i.

De här spelet e nog inte bara för barn skulle jag tro.

 

 

Borde vara en åldersgräns på 15 år och uppåt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade samma problem. Tror inte att det går att få fram de grejor som du inte kan se. Dumt spel i så fall!

 

Försök att bli av med så mkt som möjligt - lägg av det som går på marken... Jag började om från början och tog grejorna på båten i en annan ordning.

 

Det är inte så jobbigt som det låter, öka hastigheten till fullt, så tar det inte alls lång tid! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejsan.. om man har för mycket grejor är det ju bara att lägga ner det på marken ;) men jag vet inte hur sjutton man får bort fågelfät! hur sjutton visslade man?!?!?! :visslar: :visslar: :angry:

 

 

och jag fattar inte riktigt vad du menar med de där du skrev.. man klickar ju bara på pilarna till vänster och höger.... om det är de som du menar..?

Redigerat av blue_yoshi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Gäst Shettisen

Hur får man bort fågeln från boet. Jag vet att man ska använda Mokmoma/Fredag men allt han säger e: vi kallar det ????????

 

 

 

Och hur får jag fram mina saker som jag har på mig? T.ex tidningen går inte att få tag i.

De här spelet e nog inte bara för barn skulle jag tro.

 

 

Borde vara en åldersgräns på 15 år och uppåt

 

 

 

Man ska gå till gläntan och prata med papegojan. När han säger att man ska ha en korg som gondol kan Fredag skrämma iväg fågeln.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...