sas Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 ibland så ser jag folk som har typ militär byxor och hat.m.m vad e det`? för häromdagen såg jag (när jag skulle göre en ny gubbe för jag hadde tråkigt!så då såg jag en kille lv 4!med militär byxor vad e det (det var utanför nybörjaruppdragen)jag har hört att man måste skapa en ny acc och välja gröna kläder(mistänker att det e ljug) men vad ska man göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 det är en random event som ger dom.. finns mer sånna kläder ockås.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) hur ofta får dom det några bra rs2 kna ni sejja liter ej på lapp Redigerat 3 Januari 2006 av sas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 du kan ju kolla runescapes manual då.. och vadå några bra rs2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag har en camo top , fick den när jag stog och skulle köpa full guthix ^^ . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 ok men hur såg random eventen som gav dig det ut??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) ok men hur såg random eventen som gav dig det ut??? Redigerat 5 Januari 2006 av Sweet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 ok men hur såg random eventen som gav dig det ut??? en kompis till mig fick en sån förr.. Han är i lvl 100 och han har fått den där saken 1 gång, så den är sellsynt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 men vilka tillfällen kommer den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 den kan komma när som hellst , jag stog och skulle köpa saker så kom han ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 mackson vilken level e du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 mackson vilken level e du?? erhm , bara 54 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg