isMaNnen Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Tror ni att de spelet kommer vara upp till förväntningarna? ja TRODDE de.. men sen efter ja tittade en film då såg ja uch!! De e ju f*n som ett FPS med svärd.. :blink: Citera
Triforceh Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 FPS med svärd? Nej, och om du inte gillar det kan du se i tredje person. Fattar inte att du tycker det verkar dålig efter att ha sett en film. För mig var det tvärtom, jag trodde inte det skulle bli speciellt bra, tills jag såg några filmer. Du vet antagligen inte speciellt mycket om spelet. Citera
SFrisk Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Skrivet 31 Mars 2006 Oblivon har mer än man behöver!!! grafiken är oslagbar och kontrollen är oxo den skitbra! Citera
The Moose Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Hur är Oblivion? Är det bra på Xbox Live? Citera
Erasse Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Man kan inte köra det på live... men annars ser det snyggt ut. Citera
Fruktnystan Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 e re bara ja som faktist har Oblivion? det är i min åsikt det absolut bästa spelet nånsin!!!! OSLAGBART!!!!! :lol: Citera
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 det borde ju vara det, tredjeperson är ju bara knepigt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.