Mikaela Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Framför ett berg så står det en jätte högt "hus" eller vad man nu ska kalla det(framför floden).. Och på den sitter det en storshinesprite som man ska spruta av all "gegga" ifrån.... Och när man gör det så hamnar en liten shinesprite hur högt som helst på det där "huset"..... Hur ska man nå ända upp till den? :unsure: Jag fattar om ni inte förstår vad jag menar men jag kommer inte på vad allt heter ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Framför ett berg så står det en jätte högt "hus" eller vad man nu ska kalla det(framför floden).. Och på den sitter det en storshinesprite som man ska spruta av all "gegga" ifrån.... Och när man gör det så hamnar en liten shinesprite hur högt som helst på det där "huset"..... Hur ska man nå ända upp till den? :unsure: Jag fattar om ni inte förstår vad jag menar men jag kommer inte på vad allt heter ;) För att nå den shinespriten så behöver du kunna byta ut Fludds svävare mot en raket som du kan skjuta dig upp med. Kommer inte riktigt ihåg när du får tillgång till raketen men har för mig att du får den efter att du klarat ett vissta antal shinesprites. Men när du har den är det i alla fall bara att skjuta dig upp på tornet så når du den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikaela Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Framför ett berg så står det en jätte högt "hus" eller vad man nu ska kalla det(framför floden).. Och på den sitter det en storshinesprite som man ska spruta av all "gegga" ifrån.... Och när man gör det så hamnar en liten shinesprite hur högt som helst på det där "huset"..... Hur ska man nå ända upp till den? :unsure: Jag fattar om ni inte förstår vad jag menar men jag kommer inte på vad allt heter ;) Okej... tack för hjälpen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 men för o fotag i den måste du klara VISA NIVÅER SÅ ATT den andra mario kommer me yohsi så där få du den om du besegara him :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Framför ett berg så står det en jätte högt "hus" eller vad man nu ska kalla det(framför floden).. Och på den sitter det en storshinesprite som man ska spruta av all "gegga" ifrån.... Och när man gör det så hamnar en liten shinesprite hur högt som helst på det där "huset"..... Hur ska man nå ända upp till den? :unsure: Jag fattar om ni inte förstår vad jag menar men jag kommer inte på vad allt heter ;) jag tror man behöver klara nr:4 på nån av dom jag vet inte riktigt men nån av banerna :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg