OmenChild Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) har tappat mitt Account Key till matrix online men vart kan jag köpa en ny? måste ha den? men vart kan jag köpa en dom på SonyStation kunde inte ge ut en ny! så :( SÅ snälla hjälp! Redigerat 5 Januari 2006 av A_2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Köper du ett nytt spel så får du ju en cd-key. Så, gå in på typ webhallen och köp MO där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 men asså vill inte köpa nytt!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Antagligen, lite smått avslöjande, har du antagligen laddat ner spelet från Piratebay. Men såsom Spirit skrev så är det bara köpa ett nytt eller skylla dig själv för att du tappat bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Men brukar inte cd-key'n sitta på manualen eller i fordralet? Och det slarvar man ju inte bort. Har du inte det instalerat på en dator? för i såfall så kan du ju spela från den datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 asså jag har tappat fodralet och allt men vet någon vart jag kan köpa en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 I affären. Ha, ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 asså en Account-key menar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) Som rowyn sa, du har säkert laddat hem det.. Redigerat 5 Januari 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Nej det har jag inte!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 men lol varför ladda ner ett spel utan cd key när man kan ladda ner med en också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 asså en Account-key menar jag! I affären.Köp spelet, så får du en account-key eller vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.