HarryPotter123 Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Det lättaste sättet att bli Hero eller Villains är rätt fiffigt. När ni går in i Instant Action ska man direkt besöka Options. Där går man in i alternativet ''Heroes'' och ändrar poäng till 1. Du ska även ändra tiden till ''Always''. När du fått ett poäng kan du medverka som hjälte eller fiende när du vill. Oavsett om du dör. :D Kanske bör skriva in fusket i självaste fusksidan om SWBF2. Men ni får gärna göra det. Jag har redan skickat ett fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Vilken jedi tycker ni är skönast jag tycker obi-wan är rätt skön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brasan Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 count dooku och darth maul är ju bra :medieval: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Darth maul och han solo är grymma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 luke skywalker och darth mual Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ola543 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Vad är det lättaste sättet att få poäng? När man får 10 poäng och får välja om man vill vara hero, vilken jedi?+ jag tror jag väljer yoda, vem e bäst? Någon som kan StarWars BattleFront 2 nästan utantill som vill hjälpa mej via msn? Mvh ErikXr jag kan hjälpa dig min msn e [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Om du vill ha mycket poäng för att höja dina stats så kör med 1 spelare i varje team och låg reinforcement. sen går du runt och plockar en massa commandoposts. om du bara vill ha mer poäng för att få hero så råder jag dig att du drar ner kravet på att få hero till typ 1 poäng och sen bara dödar första bästa fiende. bästa heron... hmm... kör nästan aldrig med dem då de suger. grevious är visserligen rätt bra. spelar bara med dem när jag kör assult i Mos Eisley. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 darht maul eller grevius Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Boba Fett är inte att underskatta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Boba Fett är inte att underskatta.Inte i början nej men när man lär dig tactics är det bara att farma skiten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg