Hoppa till innehåll

Starwars- Battlefront 2


erikxr
 Dela

Rekommendera inlägg

Det lättaste sättet att bli Hero eller Villains är rätt fiffigt. När ni går in i Instant Action ska man direkt besöka Options. Där går man in i alternativet ''Heroes'' och ändrar poäng till 1. Du ska även ändra tiden till ''Always''. När du fått ett poäng kan du medverka som hjälte eller fiende när du vill. Oavsett om du dör. :D Kanske bör skriva in fusket i självaste fusksidan om SWBF2. Men ni får gärna göra det. Jag har redan skickat ett fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
  • 10 månader senare...

Vad är det lättaste sättet att få poäng? När man får 10 poäng och får välja om man vill vara hero, vilken jedi?+ jag tror jag väljer yoda, vem e bäst? Någon som kan StarWars BattleFront 2 nästan utantill som vill hjälpa mej via msn?

 

 

Mvh ErikXr

jag kan hjälpa dig min msn e [email protected]
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill ha mycket poäng för att höja dina stats så kör med 1 spelare i varje team och låg reinforcement. sen går du runt och plockar en massa commandoposts.

 

om du bara vill ha mer poäng för att få hero så råder jag dig att du drar ner kravet på att få hero till typ 1 poäng och sen bara dödar första bästa fiende.

 

bästa heron... hmm... kör nästan aldrig med dem då de suger. grevious är visserligen rätt bra. spelar bara med dem när jag kör assult i Mos Eisley.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...