Dezen Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag vill seja till alla att Radivax e den schysstaste typen i hela RS! JAg fick ett gratis member account av han :D :D:D Fresten.. nån som kan hjälpa mej ifrån castle wars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jagex har avrådat medlemar att köpa eller få(Samma sak) member accounter eftersom korten som man betalar med kan vara stulen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) Erhm stackars dig han fick ett helt rs konto och jag har betalat med mitt bank kort på min gubbe på MIN DATOR xD Redigerat 5 Januari 2006 av ║RaDiVaX║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Eftersom du vet vad jag heter på rs och jag har tråkigt kan du pma mig Jag skulle inte ta ett acc från radde , man vet aldrig vart de kommer från Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Mjoo bara för att du tar illa åt för att du inte har fått något gratis i hela ditt j*vla liv -.- Sluta vara så j*vla negativ du är inte cool om du tror det.. och du är inte "Sweet" OCH DET ÄR MITT gamla konto så tyst med dig xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 radivax fick mig bannad från fuska <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Fick jag dig bannad från fuska?? Hur f*n fick jag det jag är ju nästan aldrig inne! Det finns ju bättre rs forum som tip.it rsc.com osv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 det var för ett halvår sen. nä du anklaga mig för att jag ahde köpt mitt acc hela tiden så jag belv jätte förbannad och bannad... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Är du viktor =O? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 mjooo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 mjooo Haha förlåt men du var ju f*n lite tyken xDDu sa ju öhm jag är ju "bäst" jag har ju värsta combat 100+ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jo jag va lite noob då ^^ men nu får det vara slut "chattat" vill inte bryta mot reglerna <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg