Dezen Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Jag vill seja till alla att Radivax e den schysstaste typen i hela RS! JAg fick ett gratis member account av han :D :D:D Fresten.. nån som kan hjälpa mej ifrån castle wars?
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Jagex har avrådat medlemar att köpa eller få(Samma sak) member accounter eftersom korten som man betalar med kan vara stulen..
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) Erhm stackars dig han fick ett helt rs konto och jag har betalat med mitt bank kort på min gubbe på MIN DATOR xD Redigerat 5 Januari 2006 av ║RaDiVaX║
Sweet Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Eftersom du vet vad jag heter på rs och jag har tråkigt kan du pma mig Jag skulle inte ta ett acc från radde , man vet aldrig vart de kommer från
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Mjoo bara för att du tar illa åt för att du inte har fått något gratis i hela ditt j*vla liv -.- Sluta vara så j*vla negativ du är inte cool om du tror det.. och du är inte "Sweet" OCH DET ÄR MITT gamla konto så tyst med dig xD
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Fick jag dig bannad från fuska?? Hur f*n fick jag det jag är ju nästan aldrig inne! Det finns ju bättre rs forum som tip.it rsc.com osv!
Lapp Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 det var för ett halvår sen. nä du anklaga mig för att jag ahde köpt mitt acc hela tiden så jag belv jätte förbannad och bannad... <_<
vdsavasfvds Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 mjooo Haha förlåt men du var ju f*n lite tyken xDDu sa ju öhm jag är ju "bäst" jag har ju värsta combat 100+ :P
Lapp Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 jo jag va lite noob då ^^ men nu får det vara slut "chattat" vill inte bryta mot reglerna <_<
Rekommendera inlägg