Lin0z Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 vad heter gubben så jag kan kolla hans färdigheter eller kan du säja dom här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 han heter softy05, han äger :P Synd bara att jaginte hittar ifrån castle wars -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag tror han inte säljer den eftersom han har inte möjligheter att skaffa member till sitt egna konto pga att hans familj vill inte betala åt han eller skaffa kort till honom ... Desen jag hjälper dig ur castlewars -.- ! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) håller med dig desen radivax e shysst :D fast jag har inte fått nåt av han:P och desen får jag ditt gamla konto då?? PS. nån som kan ge mig ett member konto :P jag har aldrig vatt det jag vill se hur det ser ut :D:P Redigerat 7 Januari 2006 av kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Om jag hade ett så kunde du ju få men xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 lol jag kommer aldrig bli member :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Tjata på din morsa om du inte har bank kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 hehe joo tror du inte jag har testat eller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag tog mammas kort när hon sov <_< sen när hon kom på mig så sa hon att det var okej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 HAHA!! snyggt lapp men tror du dom inte märker att pengar har försvunnit och går till polisen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 nä hon sa att d va okej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 ja jag vet vad ni pratar om jag köpte ett account med member och allt och då visade sig att han hade använt en annans Kreditkort och hade crackat mm på det såå!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg