Hoppa till innehåll

3 Frågor Om Nfs Most Wanted

TheGetaway

Rekommendera inlägg

jag har 3 fårgor som jag hoppas ni kan svara på.. :D

1. vad betyder den där "eld mätaren runt den lilla kartan i vänstra hörnet? och eldflamman X ett siffertal vad betyder det?

2. det där som heter prestanda trimmning i start menyn vad är det för något? i början kan man ändra aerodynamiken/ downforce.

3. den där mätaren runt fartmätaren med en klocka på vad betyder den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har 3 fårgor som jag hoppas ni kan svara på.. :D

1. vad betyder den där "eld mätaren runt den lilla kartan i vänstra hörnet? och eldflamman X ett siffertal vad betyder det?

2. det där som heter prestanda trimmning i start menyn vad är det för något? i början kan man ändra aerodynamiken/ downforce.

3. den där mätaren runt fartmätaren med en klocka på vad betyder den?

kolla manualen som kommer med spelet!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Den mätaren visar hur efterlyst din bil är hos polisen. Det finns 6 stycken nivåer.

x1: vanliga lokala polisbilar förföljer dig. dom e riktigt lätta att lura bort

x2: lokala spaningsfordon förföljer dig.. dom e också rätt lätta att lura bort

x3: trimmade och förstärkta polisbilar förförljer dig.. dom är medelsvåra att lura.

x4: trimmade och förstärkta men även bepansrade spaningsfordon förföljer dig.. dom är svårare att lura bort.

x5: Federala polisstyrkor med sina silvriga, trimmade och bepansrade corvetter förljer efter dig.. dom kan vara "pain in the ass"

x6: polisbefäl cross och hans vråltrimmade svarta corvette elitstyrkor är efter dig.. dom kan man bara får bort på ett sätt.

2. detta kan jag inte svara på men det står nog i manualen.

3. denna funktionen e ny och kallas speedbraker.. det e som en slags slowmotion sak som kan vara riktigt anvädbar i t.e.x extremt skarpa kurvor då bilen svänger mkt bättre med det aktiverat..

Hoppas du e nöjd med svaren ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej vi gör väl ett försök. :D

när man pausar spelet mitt under fri körning så kommer det upp om man vill fortsätta eller till ditt tillhåll m.m är du me mig? jaja iaf så går du till alternativ och sen spel tror ja det är och sen går du vidare till höger lite och hittar prestanda trimmning och där kan man ändra bilens aerodynamik/downforce, allt annat än just aerodynamik var överskuggat för mig i början iaf.

hoppas du kan hjälpa mig för nu har jag förklarat så gått ja har kunnat.

PS. i manualen står bara om vad man kan ändra i början när man har startat spelet i spelalternativen men då är inte prestanda trimmningen med. alltså innan man har gått till sin kariär villsäga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaaahaaa.. okej nu vet jag vad du snackar om..

Det är ett sätt att kunna förbättra din bils köregenskaper i olika race.

Du låser upp denna funktionen en bit in i karriär läget har jag för mig.

Aerodynamiken kan du inte ändra om du inte har en spoiler har jag för mig... och du måste ha ny fjädring om du vill ställa in markfrigången på bilen..

du kan även ställa in växel lådan och såna andra grejer där som "uppdaterar" din bil i olika typer av körning.. kör du på motorvägen så kan det vara bra att ha en hög toppfart men kör du i stan eller i områden med tajta kurvor så e det bra med stark acceleration.. hoppas du förstår..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...