Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Hur går man in i 'Ytterliggare info om dig',alltså där nästan alla skriver vilka spel man är bra på,glömde nämligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) Det betyder inte vilka spel man är bra på utan vilka spel man har... Men jag ska förklara..Du går in på www.fuska.se och letar upp ett spel som du har och sedan när du är där man kan kolla på fusk/Recensioner,Där ser du en knapp där det står "Jag äger detta spel :) Redigerat 5 Januari 2006 av NisseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) Va? Alltså alltid när man kollar på någons profil så står det ytterligare info..och sen har dem flesta skrivit i vilka spel dem äger i.. Dem flesta har skrivit så här: Äger 5 spel: 1.Fifa 06 2.Call of duty 2 3.Gta 4.Gran turismo 3 5.Terminator.. EDIT:Jag skrev 5 spel som ett exempel.. Redigerat 5 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) Edit: Såg inte Nissen inlägg :( Redigerat 5 Januari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Kolla på mitt inlägg som jag skrev där uppe så fattar du nog :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Men man kundne skriva detta direkt från kontrollpanelen...jag kunnde det förut,men glömde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 men du vet, ÄGER på kontrollpanelen betyder att man har, inte att man typ äger sönder alla i det spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Annars kan man alltid kolla hjälpen, http://forum.fuska.se/index.php?act=Help Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Tack Admin..ska göra så,men förut gjorde jag det direkt i kontrollpanelen,men,men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.