ouagadougo Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Jag har hört att Mario och Yoshi ska finnas med i spelet som tavlor i ett hemligt rum nånstans i närheten där man möter Zelda. Nu undrar jag om det är nån som vet nåt mer om detta. Hur man kommer dit t.ex.
Kuzune Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Där man träffar Zelda första gången, i slottet, så finns det ett fönster till höger. Där inne hänger det tavlor på Mario, Yoshi, Peach, Luigi och Bowser. Kommer inte ihåg men det kan ha varit nån fler. Man kan inte komma in till det rummet utan Gameshark. Dessutom så har Malon ett emblem på sig, som ser ut som Bowser. Redigerat 6 Januari 2006 av _Master_Sword_
Brongatonga Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Skrivet 8 Januari 2006 Skjut med slangbällan på vänstra fönstret så kommer en vakt kolla på dig och kasta ut en bomb
kimp@n Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 jag kan inte gå in dit längre :( det är två vakter som står ivägen vf??
Gun Guy Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Efter man har alla tre stenar kan man inte komma dit längre.
Rekommendera inlägg