Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 OFICIELL SOUL CALIBUR 2 TRÅD! ska köpa det till veckan... tycker link verkar goj! nån som har spelet som kan poäng bedöma det? /V / / l ps undrar varför heihatchi ska ha huvudrollen i PS2,s version... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag gillar link jag ger det 8/10 min farbror har det och det e grymt,Fast han har det till XBOX :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 njaa... xbox har väll inte en så bra fighting dosa va? /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 sorry? vad menar du med det? Jag har inte spelat det jag var med honom för jag var upp tagen med att spela C and C Generasls Zero hour och Blinx the time sweeper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Så här skrev admin -------------------------------------------------------------------------------- Vi kommer inte att köra med några officiella trådar då det leder till många stora trådar och att folk inte orkar kolla igenom det. Behöver ni hjälp så skriv istället en bra rubrik som: "Warcraft - Hur klarar jag bana 2" eller liknande =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ja ger också spelet 8/10 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leffe Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 *tråd låst* vi tillåter inga oficiella speltrådar. Detta har varit en oskriven regel ett tag nu, men idag blev den skriven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 tråden är ju inte låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 sjukt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Varför låstes den Inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Men sluta diskutera då för f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Men sluta diskutera då för f*n Exakt 0011. :lol: Har fixat fram soul Eadge (complete) åt all gubbar nu fast jag gjorde det med en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg