Kotchimotchi Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 soul Eadge (complete) SUGER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 men hallå sluta spamma tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Men sluta diskutera då för f*n Exakt 0011. :lol: Har fixat fram soul Eadge (complete) åt all gubbar nu fast jag gjorde det med en kompis. men hallå det är ju skit lätt att skaffa fram dom :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 jag har köpt det nu! jag har inte de tre sista gubbarna... är d: Assassin, BeerSeeker, Lizardman är det dom som är de tre sista gubbarna? /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 jupp de e de själv har ja berseker också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 själv har jag alla gubbarna man kan få och nästan alla vapeen till alla chars så ni kan fråga mig om det är nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 e dett lätt att klara som SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 *tråd låst* vi tillåter inga oficiella speltrådar. Detta har varit en oskriven regel ett tag nu, men idag blev den skriven. men fatta sluta diskutera för h*lvete Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 OFICIELL SOUL CALIBUR 2 TRÅD! ska köpa det till veckan... tycker link verkar goj! nån som har spelet som kan poäng bedöma det? /V / / l ps undrar varför heihatchi ska ha huvudrollen i PS2,s version... nu är den officiellt låst oxå :P §1.12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg