lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag undrar varför man frortfarande har Gameboy??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 För att det är kul................ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 För att det är kul................ <_< hur kan man tycka att det är kuuuuul???? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag undrar varför man frortfarande har Gameboy??? för det är kul och :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 om du tycker om DS eller GBA så tycker du om Gameboy, det är bara olika versioner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag har GameBoy Color för PSP eller GBA inte fanns då jag köpte mitt Color, sen har jag inte orkat bry mig om att köpa något nytt eftersom jag är pank 24/7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag har GameBoy Color för PSP eller GBA inte fanns då jag köpte mitt Color, sen har jag inte orkat bry mig om att köpa något nytt eftersom jag är pank 24/7. Ok men gameboy color har ju så dålig grafik jag fattar inte hur man orkar!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkEmperor Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag har gameboy color men sen har det ju kommit så många såna gameboy advance och sånt jag väntade istället + visst ser man dåligt men.. gameboy är sämre en color ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 för att många bra spel finns ju till gameboy color, men sedan så suger PSP så den skaffar man inte och advance kom ju efter man hade ett color så varför inte använda den? spela spelet lufia: the legend returns så har du ett väldigt bra gbc spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 För att gameboy är kul för annars så kanske hade tråkit om man inte hade hittat den här sidan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 För att j fick det innan dom "nya" kom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har GameBoy Color för PSP eller GBA inte fanns då jag köpte mitt Color, sen har jag inte orkat bry mig om att köpa något nytt eftersom jag är pank 24/7. Alla har olika spelsmaker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg