Gäst Elite Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag tycker inte att Gameboy är kul längre, men när jag var liten så brukade jag spela ganska ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Min gameboy pocket är lite sliten, repig och en bit av selectknappen har gått bort men den går fortfarande att trycka på Men den funkar fortfarande :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag har inget gameboy och jag kommer aldrig vilja ha ett.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Anledningen är att vi gjutna gamers spelar för känslan och inte för grafiken. Det är en helskön känsla(tycker jag åtminstonde) att spela ett spel där man känner att folk har jobbat lite för att göra det snyggt även om de hade usla förutsättningar. Till skillnad från några här som bara spelar för att de ska spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 för att det är extremt onödigt att köpa en ny sak, för nästa år kommer det endå en ny o de slutar tillverka spel till den gamla, till color finns de ju skapligt mga spel endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 för att det är extremt onödigt att köpa en ny sak, för nästa år kommer det endå en ny o de slutar tillverka spel till den gamla, till color finns de ju skapligt mga spel endå jag har game boy advance sp det äger för att man kan spela i mörker det är en inbygd lampa idt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag har ett sp det duger bra + att det är nintendo ok som han andra sa man spelar för känslan och för njutnjutningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jag har GBC och har 20 spel. det är nån känsla med gamla konsler som gör att det är kul att spela :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Ja det är ju så att jag aldrig andvänder mitt Gbc men det ligger i hyllan. Det funkar också :). Ett kärt minne från barndomen :wub:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag undrar varför man frortfarande har Gameboy??? För att det äger PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 har två GB som jag haft sen 6 årsåldern och 8 års åldern. dom funkar fortfarande och pkmn som är ett bra spel (förövrigt är pkmn ganska töntigt) som går att spela på GB. orka köpa nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Klart man splear för det är kul vad annars? Har PSP och gameboy spelar båda lika mycket nu förtiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg