lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 asså är det nån som vet hur man klarar skolan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Man läser på proven och får G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Man läser på proven och får G. HAHA bra tips :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 När man ändå är där så kan man ju försöka o typ lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 hellre va en plugghäst än o få dåliga betyg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Flörta med den enda bruden som ser ok ut och va glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Var glad att du är i skolan,annars blir du en outbildad unge. Det finns vissa som vill gå i skolan som inte gör det. :( Tänk på dem.Jag tycker skolan är myyyyyycket roligare än sport(förutom fiske såklart ^_^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Plus att för varje dag du går i skolan så är du en dag närmare att sluta skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Bra sagt där Kyle! Ifall du vill bli något när du är vuxen,gå och plugga! Vill du vara misslyckad.hoppa av i nian! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) Jag är största studet är våran skolam nen ändå ganska populär. Fattar inte riktigt hur ndet går ihop sig, men försök att vara schyst samtidigt som du är stud, så går det nog ihop sig. Med många vänner blir man på bra humör, med bra humör går det lättare att få in saker i skallen. Tänk på det! Redigerat 9 Januari 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag brukar bara bita ihop och göra det jag måste. Inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 jag tycker skola e skit tråkigt men man lär sig leva med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.