Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Alltid en fördel om man har någonting på fritiden som man älskar till 100 procent för då har man någonting och se fram i mot efter man har gått på lektioner i skolan och övat inför prov. Så när jag har det jobbigt i skolan tänker jag på Fuska.se . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 asså är det nån som vet hur man klarar skolan??? vet inte det är typ så man får lust att :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag klarar skolan med små marginaler. Skolan är så jobbig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Det går knappt att orka skolan. Man är redan dömd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Skolan kan vara jobbig i vissa tillfällen ja. ( Typ nu. Franska,Dator,nationellt engelska, och NKA prov som stunder) Men, vill man ha något här i livet så måste man kämpa för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Skolan är tråkig men mycket bra :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Skolan suger...särskilt högstadiet. Längtar tills man börjar gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Asså shit happend när nån kom på skola och det är bara att deal with it och lyssna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Man läser sina läxor, får bra betyg och sen så får man förhoppningsvis ett bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Lyssna vad läraren säger och plugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chokladgalen Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Skolan blir precis vad man gör den till ;) Jag tycker det är roligt att lära mig, och om jag inte intresserad av ämnet ifråga så kan jag mana fram till debatt istället. Dvs att klassen diskuterar om det vi lär oss. "Hade Freud rätt?", "Vilka brister hade Platons idévärld?" och dylikt. :student: Kanske svårare när man går i grundskolan då. Där ska man bara sitta tyst och suga upp all information som en svamp egentligen. Vilket inte alls är så människan fungerar, nej, egentligen borde man göra om hela grundskolan till att passa människor, och inte maskiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Plugga...Plugga....Plugga ... Och sen pluggar man lite till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.