lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Är SSX on tour bra??? Jag har spelet och jag tycker att det är bra. Vad tycker ni??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 nej det tycker inte jag;inte min tip av spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 nej det tycker inte jag;inte min tip av spel! Ok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag tycker att det är ett roligt snowboardspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag gillar inte SSX serien gillar mera amped.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag gillar inte SSX serien gillar mera amped.. ;) Är´amped bra?? funderar på att köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jättebra! sxx tricky- snowboardspel, är grymt! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) jättebra! sxx tricky- snowboardspel, är grymt! :cool: Men on tour är fett mycket nyare man kan ha skidor o snowboard Redigerat 6 Januari 2006 av lodisen_i_am Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Min kompis sitter och lirar det hela tiden. Jag tycker inte om SSX spel i alla fall. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag tycker det är roligt men dom har förstört det på gamecube eftersom dom satte in mario luigi och peach <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burreinho-3 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 SSX ON TOUER e bra på ett sätt den har bättre grafik än SSX 3 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Nja, inte så jätte bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg