maaakus Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag har en xp med 256 mb ram. Den klarar precis most wanted, men den går rätt långsamt. Särskilt när man spelar online, jag kommer inte in i något spel rum bara för att ingen vill ha mig med för att det går så långsamt i mina dator så det ser ut som jag är jättedålig på spelet. Jag vet inte hur jag ska få den snabbare. Men nån annan kanske vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 du kan ju ta ner grafiken så att den är så dålig som möjligt så brukar spelet gå snabbare, och om du inte har direct X 9.0 så kan du ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Vad har du för grafikkort och processor? Du måste defintivt köpa mer ram-minne. Redigerat 6 Januari 2006 av Nintendo Power Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Har du virusskyddet på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 256 i ram är lite, så det är nog inte mycket att göra, men har du bra processor och grafikkort så kan du ju fixalite mer ram minne bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 freeRaM xp kan du ju ladda ner gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 det som står på förpackningen är minimum, på spel innebär det oftast vilken dator du måste ha för att ens kunna starta spelet. sedan skiter de fullständigt i om det knappt är spelbart eller inte. som sagt, skaffa mer ram och kolla vilken internethastighet du har. det som visas på spel är ping tid, hur lång tid det tar för någon annans dator att nå din. det beror tills största delen på internethastighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.