Hammmar Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 eller här : http://www.snabbstart.com/download/adobe-photoshop-cs.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Finns redan en sådanhär tråd :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pooder Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Photoshop CS2 9.0, Full version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) f*n, jag fattar inte hur man gör... med PS Redigerat 8 Januari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag använder adobe Photoshop7.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Vet att detta kanske är fel forum men det snackas ju ändå ganska mycket om avatarer.... vikket program använder ni för att skapa dom ?? Jag har tyvärr inget val. Jag har försökt att få Photoshop att funka, men det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Men det är ju svårt att göra bilder i Paint..hur gör ni då egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag använder mig utav Photoshop CS 2. Är inte särskilt begåvad inom grafisk design alls och att kunna leka med avatars och snygga Wallpapper är jag något av ett fiasko av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Photoshop CS 2 använbder jag. Rowyn, prata med Burken och Yoto, de är väldigt bra på att lära ut. Fast YoTo är inte så aktiv längre av nån konstig anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 photoshop elements (2.0) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Hur mycket kostar Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Hur mycket kostar Photoshop? mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.