Vet att detta kanske är fel forum men det snackas ju ändå ganska mycket om avatarer....
vikket program använder ni för att skapa dom ??
Vet att detta kanske är fel forum men det snackas ju ändå ganska mycket om avatarer....
Photoshop?
↗ till inläggetVet att detta kanske är fel forum men det snackas ju ändå ganska mycket om avatarer....
Jag skulle gissa på att ca 95% använder Photoshop, förrutom amatörerna
som använder paint.
Jag använder PS men Zero det finns andra program än PS och paint som en del nog använder:P
↗ till inläggetJag använder PS men Zero det finns andra program än PS och paint som en del nog använder:P
Jo men de är vanligast :P
mm... :P
Jag använder Jasc Painting Shop 5 Professional
Phoootoooshooop! ;]
De flesta använder nog photoshop.
Photoshop 7.0. Om du vill ha det så kan du skaffa en trial på 30 dagar på www.photoshop.com.
Jag använder Photoshop CS
Vi har inget sånt program på vår dator ,kan man få det gratis?
↗ till inläggetNej, men du kan ladda ner en 30-dagars trial på www.download.com .Vi har inget sånt program på vår dator ,kan man få det gratis?
Finns redan en sådanhär tråd :)?
Photoshop CS2 9.0, Full version.
f*n, jag fattar inte hur man gör...
med PS
jag använder adobe Photoshop7.5
↗ till inläggetJag har tyvärr inget val. Jag har försökt att få Photoshop att funka, men det går inte.Vet att detta kanske är fel forum men det snackas ju ändå ganska mycket om avatarer....
Men det är ju svårt att göra bilder i Paint..hur gör ni då egentligen?
Jag använder mig utav Photoshop CS 2. Är inte särskilt begåvad inom grafisk design alls och att kunna leka med avatars och snygga Wallpapper är jag något av ett fiasko av mig.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in