💬
Logga in
Fuska.se

Vikket Program Använder Ni ?

49 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Sry för OFF TOPIC

Varför är alla så j*vla mycket imot paint!! Man kan ju för f*n göra precis lika bra bilder med det. Det är bara det att man brukar inte sitta med pixel för pixel men om man gör det så kan man ju f*n göra lika snygga saker i paint som i alla andra "Proffs" progam!!!!

Håller med och lovar att du aldrig kan göra samma sak med paint som vissa kan med photoshop.
8 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #42

så är det !

10 Feb 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Photoshop CS2

12 Feb 2006

Jag har photoshop, men jag använder det aldrig för jag är helt

sämst på det :P

14 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling

ja har photoshop men de e bara en bild ja blev nöjd med... skulle gärna vilja ha en guide hur man får till fina bilder där...

22 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Sry för OFF TOPIC

Varför är alla så j*vla mycket imot paint!! Man kan ju för f*n göra precis lika bra bilder med det. Det är bara det att man brukar inte sitta med pixel för pixel men om man gör det så kan man ju f*n göra lika snygga saker i paint som i alla andra "Proffs" progam!!!!

Nepp! Inte på långa vägar!! fast man kan göra lika dana bilder... det är alltså inget fel med paint!

Nivå 1 · Novis

Jag andvänder GIMP men jag är väldigt nybörjare på det så ni får gärna komma med tips och massa!

27 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

Man kan få Phostoshop, gratis hur längemman vill. Jag säger inte hur då får jag en varning. :(

ja man formaterar om datorn efter 30 dagar blir lite jobbigt i längden

Nivå 3 · Lärling

Adda min msn, [email protected] Behöver fler kontakter^^

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in