↗ till inläggetHåller med och lovar att du aldrig kan göra samma sak med paint som vissa kan med photoshop.Sry för OFF TOPIC
Varför är alla så j*vla mycket imot paint!! Man kan ju för f*n göra precis lika bra bilder med det. Det är bara det att man brukar inte sitta med pixel för pixel men om man gör det så kan man ju f*n göra lika snygga saker i paint som i alla andra "Proffs" progam!!!!
Vikket Program Använder Ni ?
så är det !
Photoshop CS2
Jag har photoshop, men jag använder det aldrig för jag är helt
sämst på det :P
ja har photoshop men de e bara en bild ja blev nöjd med... skulle gärna vilja ha en guide hur man får till fina bilder där...
↗ till inläggetSry för OFF TOPIC
Varför är alla så j*vla mycket imot paint!! Man kan ju för f*n göra precis lika bra bilder med det. Det är bara det att man brukar inte sitta med pixel för pixel men om man gör det så kan man ju f*n göra lika snygga saker i paint som i alla andra "Proffs" progam!!!!
Nepp! Inte på långa vägar!! fast man kan göra lika dana bilder... det är alltså inget fel med paint!
Jag andvänder GIMP men jag är väldigt nybörjare på det så ni får gärna komma med tips och massa!
Man kan få Phostoshop, gratis hur längemman vill. Jag säger inte hur då får jag en varning. :(
ja man formaterar om datorn efter 30 dagar blir lite jobbigt i längden
Adda min msn, [email protected] Behöver fler kontakter^^