Cutter Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Kan inte alla som kan någon hemsida skriva det här, vore lite kul. Jag vet att Filiandor redan har gjort samma sak men det blev så mycket prat efteråt. Filiandors lista var riktigt bra, spelar flera av de spelen nu. Det behöver inte vara ett spel som bara funkar på internet utan det kan vara nedladdnings bara spel också. Så om ni nu läser detta så kan ni väl skriva det ni brukar spela, skriv helst inte samma sak 2-3 gånger, isåfall blir listan onödigt lång. __ __ ___ || | ---------------||| ||| || \ || | ---------------||| ||| || \ || | ---------------|||___________||| /\ || \ || | ---------------|||___________||| / \ || | || | ---------------||| ||| / \ || / || | ---------------||| ||| / ---- \ || / ---------------||| |||/ \ ||___/ (@) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 ragnarok ;) , finns att hämta på www. projectro . com (utan mellanslag) .. du kan också ladda ner det via www. gamesites200 . com/ragnarok (utan mellanslag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 lol the är ju en private server och det är olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 flyff ragnarök kal online maple story impulse nuke zone tibia arenan eCrana dekrim habbo hundparken graal project entopia kostar men kan tjäna knight online guild wars kostar WoW kostar Sen kommer jag inte på mer:P Sp fort jag kommer på något så ska jag skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 lol the är ju en private server och det är olagligt Men det är ju inte så att Gravity bryr sig?Dom får skylla sig själva för och "råka" lägga ut spelet på en annan server med alla koder och sånt. Bara ta, lägga på en ny server. Gravity kan ej stämma dom eller något. ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Om ni undrar vad d där uppe skulle blivit så skulle d ståt: |||------|||-------------------------------------------___ |||------|||------/\-----------------------------------|||--\ |||------|||-----/--\----------------------------------|||---\ |||____|||----/___\---------------------------------|||----| ________|--/_____\-------------------------------|||----/ |||------|||-/---------\------------------------------|||__/ |||------|||/-----------\ |||------||| |||------||| Ha d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
livijn Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 e de en pistol eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 men alltså hårt arbetande människor som förkortat sitt liv för att folk ska ha kul.... De måste ha pengar till mat och annat. skäms på er. srry of topic men jag måste vekligen skriva detta för er som inte vet hur det känns att slösat sitt liv på något som man har skapat och så har andra bara ....stulit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
livijn Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Visst du har en poäng där men ibland får man skylla sig själv. Har dom Copyright på sidan så kan dom ju självklart stämma dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.