Larath Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 men helikoptern e tuffast iaf :P måste man använda sina mynt på vulvan ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anki75 Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Det finns ingen värld där. Om du använder din jetski uppför vattenfallet kommer du bara till en grotta med en bananfågel i. Den sista världen man ska liksom "hitta" är vulkan-ön, eftersom den är dold. Det är ön där man måste utnyttja alla bonusmynt. inne i första världen, på banan "tidal trouble" hur fasen kommer man åt tunnan som är uppe i luften, ovanför bryggan, man kommer ju inte upp på bryggan???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) Du ska veta att det var jättelänge sedan jag spelade detta spel. Men jag tror jag vet vilken du menar, hade nämligen själv problem att komma dit på en bana i första världen. Jag har för mig att man var tvungen att vara dixie. Det ska finnas en plattform längre till vänster. man ska göra hennes 'hårsnurr' från plattformen ut i luften och göra ett hopp och sedan göra 'helikopter-snurren' sista biten. Du får testa på detta viset, det var så jag lyckades. EDIT: såg att du quotat mig över också. är tunnan under bryggan? Det är inte så att det är en liten spricka ner till den då? Om det så är fallet är det bara att vara dixie och kasta upp kiddy i luften så att han landar på sprickan. Redigerat 28 Januari 2006 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg