Soadavatten Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag har ett problem. Vad gör man på Pokémon gul när man har klarat Koga? Ska man gå och möta Sabrina eller? Hur isåfall? När jag går till Sabrinas gym så står det en gubbe som säger stick här ifrån/flytta på dej eller nåt sånt där. Så han står kvar där ändå. Så ska man göra nåt innan? Isåfall. VAD. Jag fattar bara inte. Desperat behov hjälp för jag fattar inte hur man kommer vidare.DESPERAT :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 gå in i höghuset och hitta till högsta våmingen genom att hitta cardkey och hitta rätt teleport platta. klara din rival och sedan guvanni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkEmperor Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 mm det har du rätt i... det var rätt jobbigt där inne när jag körde red version.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 tack för hjälpen :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Hur hittar man cardkey??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 den är på våning(tror det var)5, nere i högra hörnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 10 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 den är på våning(tror det var)5, nere i högra hörnet tack för det fusket som finns till pokemon gul(hitta card keyeller vad det hette) funkar inte det står nånting med gå till höghuset i saffron city och gå till femte våningen där står en gubbe lite längre ner till höger gå fram och sen till höger så får du card key. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 gå in i höghuset och hitta till högsta våmingen genom att hitta cardkey och hitta rätt teleport platta. klara din rival och sedan guvanni Vilken teleportplatta är det(om du minns)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 den är på våning(tror det var)5, nere i högra hörnet ursäkta men var tvungen att säga en sak här..... Det är inget fusk :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 gå in i höghuset och hitta till högsta våmingen genom att hitta cardkey och hitta rätt teleport platta. klara din rival och sedan guvanni Den är på tredje våningen om man går ner till vänster så finns det en "card-key dörr". Där inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 :D thx klarat Sabrina nu men strax innan så stack min pikachu! Varför??? Och Hur kommer man vidare sen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Simma till Cinnabar island och hämta nyckeln till gymmet i labbet där dom skapade Mewtwo :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg