CeZ Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag har klarat alla cuper med 50,100 & 150 cc, förutom all cup tour där jag bara klarat 50 & 100. Men hur aktiverar jag mirror mode? jag har kollat alla tips & sånt på fuska.se där står det att man bara ska klara star cup på 100 cc för att kunna använda mirror mode. som sagt, Hur aktiverar jag det??? :blink: :ph34r: jag har kollat på options, där finns ingenting om mirror mode eller nåt sånt. Hur ska jag göra???? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 du måste också klara all cup tour på 50, 100 och 150 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 okej då fattar jag..... det har stått överallt att man bara behöver guld på 100 cc på star cup. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shyguy Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Man ska klara All cup i150cc för att låsa upp miror mode :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 +Att Mirror Mode är inte en Cup,om du bläddrar där vid 150,100 och 50,efter 150 kommer Mirror Mode. Fast detta var ju bara så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Klara alla kuper som bara går så kommer det sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 och sen all cup tour med mirror mode för guld bilen parade kart! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Den är så j*vla dålig guldbilen alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Den är så j*vla dålig guldbilen alltså. Okej. Så du vet så är guldbilen den näst bästa som finns i spelet... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Guldbilen är bättre änn alla bilar förutom tåget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Har kommit lite längre nu och fått mirror mode. Blev lite intresserad, är Tåget den bästa bilen? jag har fått den men den har ju inte alls många stjärnor i någonting. Eller menar ni ett annat tåg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Barrier Train heter den, Didy Kongs kart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg