Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 äh toad och toadetes kart är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja, den är bland dom bättre Iaf Toad´s kart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jo, det stämmer det :) Fast några speciella banor som Toad´s Kart har fördel på... Dry Dry Desert, Waluigi Stadium, DK Mountain... Ja, och är man inge vidare på miniturbos så är Peach Beach och en bana... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 sandstranden är jobbig dk mountain är min favoritbana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Peach Beach är bland dom roligast tycker jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Peach Beach ja, den är rolig, den är lätt.... har även mina bästa tider där på Time Trial.... Såklart, den är jätterolig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Men roligaste är Luigig Circuit :D :P Spelade MKDD idag det var länge sen för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Men roligaste är Luigig Circuit :D :P Spelade MKDD idag det var länge sen för det. Luigi Circuit är en så trist bana... Det är inget speciellt alls med den... För normal helt enkelt... Dessutom har jag ingen bra tid där i Time Trial... :cool: Vad körde du för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 DK Mountain är roligast! Men på Battle är Luigis Mansion roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Mushroom City är den klart jobbigaste i Mirror Mode... Undra hur många svängar jag körde fel i senast :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Mushroom City är den klart jobbigaste i Mirror Mode... Undra hur många svängar jag körde fel i senast :) Jo den är jobbig! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Mushroom City är den klart jobbigaste i Mirror Mode... Undra hur många svängar jag körde fel i senast :) Inte för att vara konstig. Men Bowser´s Castle är typ den ända jag kan i Mirror Mode... Får osäkra svängar på alla andra banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg