Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Mushroom City är den klart jobbigaste i Mirror Mode... Undra hur många svängar jag körde fel i senast :) Alla har ju olika banor man är bra på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ja, fast vissa är bra på alla :P Jag är bara duglig på en och det är Luigi Circuit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 mario circuit hatar jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ja, fast vissa är bra på alla :P Jag är bara duglig på en och det är Luigi Circuit Jag är väl ändå hyffsat bra på alla.... Vet inte om jag ska säga proffs direkt... Men en lång bit över expert-nivån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 om man ligger 73:a i världen så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 mario circuit hatar jag! Okej har gillat den men gillar den inte lika mycket nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 mario circuit hatar jag! Jag, har mina orsakar att hata den. Jag hade en perfekt tid i Time Trial, och på sita varvet och jag in i ett ***** träd.... Slog ändå spöket, fast knappt med 0,01.. Och jag låg 0,5 före inför sista varvet... Frustrerande tider... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 mario circuit hatar jag! OturFast på Luigi CirCuit låg jag över 1 s före vi sista varvet. Vid sista svängen så kör jag in på det torra så det går saktare och kommer bara 00,00,400 före Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 mario circuit hatar jag! Det är oftast sånt som händer alla. Jag missar oftast nån Miniturbo och hamnar slutligen på nåt ställe jag inte ville hamna på... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det värsta är om man far in i en goomba på mario Circuit, eller kör in i elden på Bowser Castle. Men värst är nog ändå när man missar en sväng och gör in i gräset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det värsta är om man far in i en goomba på mario Circuit, eller kör in i elden på Bowser Castle. Men värst är nog ändå när man missar en sväng och gör in i gräset. Åh nej, var du tvungen att ta upp det där med elden på Bowser´s Castle.... Nu kommer jag drömma mardrömmar i natt... :blink: Fast det ända svåra på Bowser´s Castle är egentligen när Bowserstatyn sprutar eldbollar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Det värsta är om man far in i en goomba på mario Circuit, eller kör in i elden på Bowser Castle. Men värst är nog ändå när man missar en sväng och gör in i gräset. Hehe :PJag gillar då inte heller eldbollarna. Vädligt störande om man blir jagad av en sån, eller om man gör en turbo och far i den :unsure: Redigerat 2 Mars 2006 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg